מהם הטרנדים העל-זמניים בעיצוב ארונות?

מהם הטרנדים העל-זמניים בעיצוב ארונות? 

ארון קיר (עם דלתות פתיחה או דלתות הזזה) הוא רהיט שאמור לשרת אותנו לשנים רבות, שבמהלכן המגמות העיצוביות ישתנו, החללים ישתנו, צרכי האחסון ישתנו. אנחנו ברהיטי דורון מציעים ארונות קיר שיתנו ללקוחות פתרונות הרבה שנים קדימה והנאה מהשימוש בהם לאורך השנים. 


 

כמובן שלפני השיקול העיצובי, יש לתכנן את הארון.  חשוב למדוד את החלל בצורה מדויקת, לדעת מה הגילאים של המשתמשים, להבין את הסגנון העיצובי של החדר, לדעת מה יאוחסן בארון ומה השימוש בחדר כולו. 


 

טרנדים באים והולכים בעולם העיצוב, גם בעולם ארונות הקיר וארונות ההזזה. הסוד לארון מוצלח שישרת אותנו שנים קדימה הוא שילוב בין עיצוב נקי, אך גם יצירתי, מחומרי גלם איכותיים ופונקציונליות שמתאימה לצרכים של בני המשפחה.


 

אך למרות זאת, ישנם טרנדים בעיצוב ארונות הקיר, שיכולים להמשיך שנים רבות קדימה, מאחר והם עונים על הצרכים הללו: הם אסתטיים, משאירים מקום ליצירתיות ומקוריות, ובד בבד שומרים על שימושיות והפונקציונליות של ארון הקיר.
 

ארונות בהתאמת מידות אישית: יותר ויותר אנשים בוחרים ארונות בהתאמה אישית, כדי להתאים את הארון לצרכים והתקציב שלהם. לצד הדגמים הפופולרים במידות קבועות שמתוכננות מראש. 

סגנון הארון: ניתן להתאים אישית את גודל הארון כאמור ולבחור בכמות הדלתות הרצויה, צבע הארון, ואופן הסידור הפנימי של הארון בהתאם לצרכים שלכם ואופן אחסון הבגדים הרצוי לכם. 

סידור פנים הארון בהתאמה אישית: אנחנו ממליצים לשבת עם יועץ ולתכנן יחד את סידור פנים הארון בהתאם לצרכים הנוכחים שלכם ותכנון הצרכים העתידיים מהארון. לדוגמא: מיקום התליה וגובה התליה, כמות המדפים, מיקום מג' פנימיות וכמות המג' ועוד. יועץ יוכל לעזור בתכנון הארון כך שתוכלו למקסם את השימוש בו ומה כדאי לכם להוסיף אם צריך. מודולריות רבה ניתן לקבל לדוגמא בארון הזזה  'כפיר', או ארון הזזה 'ברוש' (קישור) שגם ניתן להזמין אותם עד התקרה וגם ניתן להתאים אותם במידה רבה מאוד לצרכי המשתמש באופן אישי. 

ארונות עם דלתות הזזה: ארונות עם דלתות הזזה נקראים גם בשם הפופולרי : ארונות הזזה, מתאימים גם לחדרי ילדים ונוער וגם לחדרי שינה של מבוגרים (חדרי הורים) , ארונות ההזזה נחשבים כ-'חוסכים' מקום כי כשמסיטים את דלת ההזזה הצידה אין צורך לעשות צעד אחורה להשאיר מקום לפתיחת הדלת וגם מקבלים נגישות רבה לכל התאים שהדלת מכסה כך שהנגישות לבגדים גדולה יותר

ארונות עם דלתות פתיחה: ארונות קיר בגדלים שונים וניתן לקבל רוחב ארון ענק! הארון מורכב מתאים בגדלים משתנים. ניתן לגוון את הדלתות עם ידיות שונות ואף ניתן לשלב ציבעוניות מקורית בין דלתות הארון לידית. ניתן גם לשלב מג' חיצוניות לנגישות רבה לאחסון במגירה נוניתן גם לשלב מראה חיצונית לדלתות ולקבל מראה נקי וחלק עם פתיחת דלת בטאצ' (לחיצה) 

ארונות עם דלתות מראה: דלת מראה ניתן לשלב הן בארונות עם דלתות פתיחה והן בארונות הזזה, מראה המשולבת בארון אינה רק עיניין עיצובי, מראה נותנת תחושה של הגדלת החלל בחדר, מוסיפה אור על ידי החזר אור טיבעי או חשמלי, וגם חוסכת את הצורך לשלב מראה עצמאית במקום אחר בחדר. ניתן למצוא אצלנו את דגם 'ברוש'  או דגם 'כפיר' שניתן לשלב בהם דלת זכוכית או דלת מראה. 

 

בכל שלב, ניתן לקבל ייעוץ מהמומחים לארונות של רהיטי דורון, על מנת שתוכלו לקבל את הארון שיענה בדיוק על רצונותיכם.