ארונות עם דלתות הזזה או ארונות עם דלתות פתיחה - איך בוחרים?

ארונות עם דלתות הזזה או ארונות עם דלתות פתיחה - איך בוחרים?

בעולם הריהוט קיימים מגוון רחב של ארונות לבית, חלוקת סגנון ראשונה היא: ארונות דלתות הזזה או ארונות עם דלתות פתיחה? כל סוג מתאים לצרכים, העדפות וסגנון עיצובי שונה. רוצים לדעת האם מתאים לכם ארון הזזה או ארון פתיחה? מדריך למתחילים
 

מה ההבדל בין ארונות הזזה לארונות עם דלתות פתיחה?
 

ארונות הזזה הם ארונות שנועדו לחסוך מקום בחלל החדר. הם מאפשרים עמידה נגישה מול הארון ללא שנשארת דלת פתוחה בחלל החדר ועלולה להינזק או לפגוע במשתמש. ארון הזזה מאפשר גישה נוחה לבגדים ללא תזוזה אחורה בעת פתיחת דלת. הארון מכיל מידוף ותלייה וניתן לסידור פנים מודולרי ודלתות הארון נעות על גלגלים, כך שאפשר לפתוח ולסגור אותו בצורה נוחה ובקלות.

ארונות עם דלתות פתיחה הם ארונות קלאסיים שמגיעים עם דלתות קבועות הנפתחות כלפי חלל החדר , כיום ישנם תכנונים מודולריים לסידורי הארונות, גדלים ועיצובים וניתן לשלב גם בארונות פתיחה שילובי צבעוניות ייחודיים ופונקציות עיצוביות או פרקטיקה אחסונית.

איך נדע איזה ארון מתאים לנו
 

זה נכון שגם ארונות הזזה וגם ארונות עם דלתות עונים על צרכים דומים ובשניהם בסוף מאחסנים בגדים וציוד הבית. עם זאת, ישנם הבדלים חשובים בין ארונות דלתות פתיחה לבין דלתות הזזה מספר יתרונות ייחודיים להם:

1. חיסכון במקום: ארונות הזזה הדלתות לא ניפתחות לתוך החדר ולכן לא נידרש מקום נוסף לפתיחה וסגירה של הדלתות

2. נוחות: ארונות הזזה מגיעים עם דלתות נעות על גלגלים ובכך מדובר בפתיחה נוחה, קלה ופשוטה של הדלתות וכן לרוב ניתן גם לעשות חלל רוחב מדף גדול יותר בדלת אחת. לחלל דומה בארון דלתות פתיחה ידרשו 2 דלתות פתיחה על אותו רוחב מדף.

3. מראה מודרני: לכל ארון הסגנון שלו, שילוב צבעוניות והתאמה לחלל בצורה שונה, מעצב יוכל לעזור לכם בהתאמה לחלל שלכם.

רוצים לדעת יותר על יתרונות ארונות הזזה ואיך תוכלו לבחור ארון מתאים לכם? המומחים של רהיטי דורון עומדים לרשותכם. בואו לקבל הצצה לקולקציית ארונות ההזזה שלנו ולבחור את הארון שלכם.