ארונות הזזה וחדרי ילדים - זה מתאים בדיוק!

ארונות הזזה וחדרי ילדים - זה מתאים בדיוק!

ארונות הזזה הם פתרון נהדר לחדרי ילדים לאחסון בגדים, הצעצועים, הספרים. הם משתלבים מצויין בעיצוב, תופסים מקום מועט יחסית והופכים את החדר ל (קצת) יותר מסודר ונקי. למה זה מתאים כל כך? הנה המדריך.

יתרונות של ארונות הזזה לחדרי ילדים

1. חסכון במקום

ארונות הזזה נועדו באופן כללי להתאים לחלל קיים ולא לתפוס יותר מדי מקום והם מאפשרים לעמוד מול הארון ולבחור את הבגדים בצורה נוחה וקרובה. כשמזיזים את דלת ההזזה של הארון נפתחת נגישות מלאה לבגדים שבארון. אין צורך לפתוח דלת תוך כדי תזוזה אחורה ואז  להתמקם מול הארון, זה מאוד נח ובעיקר כאשר משתמשים בארון הזזה לא נשארות דלתות פתוחות בחלל החדר.

2. עיצוב צבעוני

ארונות הזזה לחדרי ילדים זמינים במגוון צבעים ושילובי צבעים חכמים, נגיעות צבעוניות המשתלבות עם הצבעוניות של חדר הילדים. שילוב זה מאפשר לילד להרגיש כי הארון הוא חלק שלו בתוך החדר שלו בשילוב מופלא. לדוגמא שילוב ארון עם נגיעה כחולה לחדר שצבעו כחול משלים את עיצוב החדר ומראה שייכות לחדר.

3. התאמה עיצובית לשנים רבות

ארונות הזזה לחדרי ילדים מקנים נוחות מירבית לכל המשתמשים בהם - מההורים ועד לילדים עצמם. ארונות הזזה מגיעים מדפים ומתלים לצעצועים ובגדים, הם מודולריים ומתכווננים וניתן כך להתאים את גובה המדפים הנגישים גם לגובה הילד. רוצים להקנות לילדים הרגלי סדר וניקיון כבר מגיל צעיר ולתת להם אחריות על ניקיון החדר? ארונות הזזה יאפשרו לילדים לאחסן ולסדר בעצמם את חפציהם בצורה נגישה וקלה.

בנוסף, חדר הילדים הוא החדר שישתנה הכי הרבה בביתכם. ככל שילדיכם גדלים, העיצוב כולו משתנה בהתאם. הצבעוניות משתנה וטעמי העיצוב משתנים, ההתאמה העיצובית של ארונות הזזה תחסוך מכם את הצורך להחליף ארון כל אימת שעיצוב החדר משתנה.

4. עמידות ואיכות

ארונות הזזה לחדרי ילדים עשויים מחומרים עמידים ומצופים בחומר עמיד לקשקושים ושריטות של ילדים, מתנקה בקלות, ונועד להחזיק לאורך זמן בשימוש יומיומי. ארונות ההזזה מצויידים במנגנוני טריקה שקטה ובטוחה, שימוש במנגנונים עמידים ויעילים. מדפים לכל עומק הארון, רגלי פילוס לאיזון מושלם ויציבות הארון, קנט מגן תחתון שמגן על הארון מרטיבות ברצפה.

סיכום:

ארונות הזזה לחדרי ילדים הם פתרון מעולה לאחסון וארגון כל החפצים האופיינים לחדרי ילדים. ארונות ההזזה יוצרים אחסון וסידור חפצים נוח, יעיל ומאורגן וגם מאפשרים לחדר להיראות מסודר ומאורגן (גם אם הוא לא תמיד ככה…). בנוסף, הם עמידים ונוחים וישמשו אתכם ואת ילדיכם שנים ארוכות. לכן, אם אתם מחפשים פתרון לארגון חדרי ילדים, ארונות הזזה הם בהחלט פתרון שכדאי לשקול.

 

מטא טאגס: ארונות הזזה, ארון הזזה, רהיטי דורון, ארונות הזזה לחדרי ילדים, ארונות הזזה מומלצים, רהיטי דורון ארונות הזזה