במידה הנכונה: חברת רהיטי דורון פותחת מחלקה לנגרות אישית

רהיטי דורון, מיצרניות הרהיטים הגדולות והוותיקות בישראל, פותחת מחלקה חדשה לנגרות אישית. מעכשיו לקוחות החברה יוכלו לבחור מתוך עיצובים קיימים או להזמין עיצוב אחר, והכל בהתאם להעדפתם האישית. במחלקת הנגרות האישית מציעים ללקוחות ולמעצבים מקצועיים תנאים מועדפים, ביטחון בקניה ותצוגה מרשימה של ריהוט מדהים.

רהיטי בהתאמה אישית

 

רהיטי בהתאמה אישית

 

 

כל המוצרים של רהיטי דורון מיוצרים בארץ, על ידי צוות של נגרים מומחים וותיקים מהשורה הראשונה. צוות הנגרים פועל בנגריה מקצועית עם ציוד מתקדם, ועושה שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר. "רהיטי דורון מעניקה פתרון מצוין ללקוחות המעדיפים להתנהל מול חברה גדולה, אמינה וותיקה", מספרים בחברה, "ועם זאת ליהנות מיחס אישי ומגמישות מלאה בבחירת העיצוב, החומר, הגימור והגוון".

 

רהיטי בהתאמה אישית

 

רהיטי בהתאמה אישית

רהיטי דורון הוקמה בשנת 1949 כיצרנית ומשווקת של חדרי ילדים ונוער. בשנים האחרונות עברה החברה מהפך, במסגרתו התייעלה בייצור, פתחה סניפים נוספים בפריסה ארצית, וגם הרחיבה את עיסוקה לחדרים נוספים בבית כמו חדרי הורים וחדרי רחצה.  

פתיחת מחלקת הנגרות האישית היא התקדמות טבעית עבור החברה, שנמצאת בצמיחה מתמדת ומרשימה כבר למעלה מ-15 שנה. הצלחה זו מתאפשרת הודות למחירים האטרקטיביים, לאיכות המוצרים, ולרמת השירות יוצאת הדופן שחברת רהיטי דורון מספקת.

רהיטי בהתאמה אישית

"רהיטי דורון כדרכה, מאמינה כי גם כיום יש לתעשייה הישראלית מקום, וממשיכה להעמיק את הקשר והמחויבות בין הייצור לתהליכי המכירה", מספרים בחברת הרהיטים. "אנחנו מאמינים כי קשר זה יתרום לדיוק רב יותר בעבודה ולשביעות רצון רבה יותר אצל הלקוחות".

אולם התצוגה הראשון נפתח בסניף רהיטי דורון ברחוב הלח"י 19, בני ברק.

לפרטי הסניף ולתיאום פגישה

 

 

רהיטי בהתאמה אישית