רהיטים מעוצבים לחדר ילדים

בתכנון חדרי ילדים מעוצבים, הסוגייה העיקרית היא סוגיית הריהוט. שטיחים, ווילונות וטפטים בדרך כלל קלים יותר לבחירה, ומתבססים על העיצוב של רהיטי החדר, שהם כאמור מהווים את האתגר העיקרי לקראת מגורי ילדיכם. הרהיטים צריכים לקיים מספר תנאים בשביל להיות מתאימים לחדרי ילדים:
 
• בטוחים לשימוש ילדים, ללא חלקים חדים, עם מזרנים וספוגים עם התקני הישיבה, למעט כסאות.
• מעוצבים בסגנון של חדרי ילדים רבים בארץ ובעולם על טהרת הצבעים הבהירים: תכלת וורוד בעיקר.
• מגיעים עם אביזרי בטיחות כמו קרשי הגנה מנפילות במיטות.
במילים אחרות, זו לא קנייה שעושים בחנות הרהיטים בה קניתם את הסלון וחדר האוכל. גם אם אכן יש בה מחלקת ילדים ונוער, בחנות המתמחה בחדרים מסוג זה תמצאו מבחר גדול הרבה יותר, עם סיכוי רב להתאימו לבנים ולבנות שלכם.

מיטות פרינסס

המותג של חדרי הילדים מיטות בטיחות עם משטחי הגנה גם באזור הראש וגם באזור הרגליים. בנוסף, המיטה מגיעה עם קרש בטיחות לימינו או לשמאלו של הילד. המיטה מעוצבת בסגנון חדרי הילדים. אמנם הצבע העיקרי הוא לבן שלג, אך דפנות המיטה מעוצבים בגוונים האדומים בהירים: וורוד, בורדו וסגול.

שידות למיטות ילדים

שידות המכילות כ- 2 מגירות בממוצע. ניתן למקמן ליד המיטה. מומלץ לקחת בחשבון את השידה כאשר אתם מפנים מקום בחדר למיטה.
ארונות מודפסים לילדים
ארונות אשר בקדמתן מודפסת גרפיקה מעוצבת המתאימה לחדרי ילדים. ניתן להזמין את הארון בצבע תכלת או ורוד-סגול. הארון הנו ארון הזזה להטמעה בקיר, אבל אם אין אפשרות לחצוב בו, גם הנחת הארון כמות שהוא לא תגרום לכם לחוש באובדן רב של מקום. ממד העומק דק יחסית, בעוד ממדי האורך והרוחב של הארון רחבי יריעה ומאפשרים מקום רב לאחסון בגדים.

עצות להורים המעוניינים לעצב באופן שונה את חדר הילדים
 
כפי ששמתם לב, רוב המאמר עסק בחדרי תכלת או ורוד לבנים ובנות בהתאמה. לא מעט הורים שאלו את עצמם האם ניתן לגוון בעיצוב. אנו סבורים כי מה שמפריד את חדרי הילדים מחדרי המבוגרים הוא בעיקר הצבע הבהיר, ולכן ישנם לא מעט חדרים המבוססים על גווני החום-צהוב, אפור-צהוב, ואפילו תכלת, אפור ולבן, שעל אף כי נראה חדר רגיל – מוטמעים בו יסודות העיצוב של חדרי ילדים בשל השימוש בצבעים הבהירים. 

רהיטי דורון – חנות הרהיטים שלכם ובשבילכם!
 
ברהיטי דורון תוכלו למצוא טיפים מקצועיים לעיצוב חדרי ילדים ונוער. ניתן לגלול לקטלוג החברה ולהתרשם ממבחר רהיטים מכל הסוגים לילדי גיל 3 עד 18. רהיטי דורון מתמחה בבטיחות המוצרים והתאמתם לילדים תוך הקפדה על עיצוב יצירתי המבוסס על מקוריות וחדשנות.