מיטות ילדים ונוער - כללים לבחירה

כאשר אתם בוחרים מיטת ילדים או נוער, החלק הקריטי ביותר, ממנו עיקר ההורים חוששים, הוא בחירת המזרון. מזרון זה לא רכיב שיש לגביו תשובה חד משמעית לכל הילדים בעולם. כפי שכל מבוגר בנוי אחרת, כך גם הילדים, וההשפעה של המזרונים עליהם יכולה להיות טובה או בלתי מספקת. למקרה האחרון אתם לא רוצים להגיע, ולכן אנא קראו את מקבץ הכללים לבחירת מיטות ילדים ונוער.

לעולם אל תסתפקו ב- "כן" הראשוני של הילדים כשהם בודקים מזרנים
 
אפשרו לילדים שלכם למדוד כמה שיותר מזרנים, להיחשף להתנגדויות וגירויים שונים בגב ובבטן, ולאפשר להם להחליט לאחר השוואה ממושכת – מהי המיטה המתאימה להם. מיטה היא הרהיט בו הילד שלכם יילך לישון כל ערב וממנה יקום הוא כל בוקר, ולכן הצלחת בחירת המזרון מאד חשובה. מה שהילד שלכם צריך להרגיש הוא יציבות מתמדת על המזרון, לא לחוש שהמזרון זז, ודאי לא להיקלע לערסל במזרון, אלא רק יציבות, כשהמזרון נשאר למעלה ויציב ללא קשר לתנועות הילד על המיטה.
 
את גוף המיטה מומלץ לעצב על פי מראה החדר
 
אמנם זהו חדר הילדים והנוער שלכם אבל לא כדאי לכם לוותר על עיצוב חכם וקבוע בתוכו. מה שאתם לא יכולים לעשות במזרון, אתם יכולים לעשות בגוף המיטה: לעצב אותו כך שהוא יהיה תואם לעיצוב החדר מבחינה צורנית. אם החדר של ילדיכם עגול ומבוסס על משקופים ופרופילי חלון עגולים מומלץ לבחור במיטה בעלת קצוות מעוגלים, ולהיפך כאשר מדובר בחדר בו הצורה המלבנית החדה היא שמורגשת.
 
לפני הבחירה – מעט נתונים להצטיידות
 
• אורך ורוחב החלל להצבת המיטה.
• מקום פנוי בסביבת המיטה להטמעת חפצים כמו שידות וגב-מיטה.
• מקום פנוי בחדר לפתיחת המיטה שלליפת המגירות או המזרון הנוסף.

יש להצטייד בנתונים הללו לפני שניגשים לבחירת מיטת ילדים או נוער. רק כך, תוכלו להיות בראש שקט שבחרתם בדבר הנכון ובמידות הנכונות. הרבה הורים לא מודדים את כל מה שביקשנו מכם ומוצאים את עצמם עם מגירות שהם לא יכולים לפתוח או מזרון אותו ניתן לשלוף רק באלכסון. אל תעשו את הטעוות שלהם. בחרו במיטה אשר כל הפונקציות שלה ניתנות למימוש בשטח הקיים בחדר.
 
רהיטי דורון – החנות הוותיקה והמנוסה לרהיטי ילדים
 
ברהיטי דורון תוכלו למצוא מיטות ילדים ונוער בהתאמה לעיצוב חדרי הילדים שלכם. בנוסף, תוכלו לקבל אינפורמציה באתר החברה על עיצוב והכנת חדרי ילדים ונוער למגורי ילדיכם. החברה פועלת מזה שנים רבות, עיצבה וסייעה בטיפוח עשרות אלפי חדרי ילדים ברחבי הארץ.