מגוון רהיטים לילדים ונוער מקטלוג 2017

בואו להתחדש ברהיטים חדשים לילדים שלכם! ארונות הזזה מעוצבים, מיטות נוער נוחות ומפנקות, שידות מיטה, ועוד מגוון מוצרים בעיצובים מהפנטים! את הקיץ, השנה, חוגגים בשדרוג החדרים של ילדיכם! אלה המוצרים המובילים שלנו לשנת 2017.

מיטת יאנג 

חולמים שהבן שלכם יישן במיטה רחבה כמו שלכם, המותאמת לגודלו ולממדיו? במיטת יאנג הוא נהנה ממזרן רחב וארוך! ניתן לשדרג ממזרן ספוג למזרן לטקס. ניתן להזמין את המיטה בעיצוב רגיל, או בעיצוב מרחף, בו חלק גדול מהמזרון נראה באוויר, לכאורה.

פאנל מזרן נוסף ומגירות מצעים

הפאנל, בעלות של 750 ש"ח, מתאים להתקנה על רוב דגמי מיטות היחיד שבעבר רכשתם מאתנו. סוג המזרן: ספוג כחול בממדי 186/74 ס"מ. בכך, אתם לא צריכים לקנות מיטה כפולה, אלא להפוך את הקיימת לכזו. החידוש של הפאנל הוא – החלפת ארגז המצעים הקפיצי שנמכר אצל המתחרים שלנו במגירות מצעים בטיחותיות. מעוניינים לאחסן שם מצעים? אין צורך להרים את המזרן או להתעסק עם מערכת קפיצים מסובכת ולא מובנת. פשוט פתחו את המגירות, כמו בארון, בשידה ובכל מקום אחר. במתווה זה, במקום ארגז אחיד לכל אורך המיטה, ישנן 2 מגירות שהגבול בניהן הוא בדיוק בקו החצי של הפאנל.

ארון הזזה "כפיר"

האבא מעוניין בארון עץ, והאמא רוצה שהבן שלה ייהנה מארון מלמין? ארון כפיר הוא לא רק פשרה ראויה, אלא אחד מארונות ההזזה הטובים שהופצו בארץ. הארון, אשר מבוסס על לוחות עץ שמיוצרים באירופה ומצופים ב ANTI SCRATCH נגד שריטות, חבטות ושפשופים, עטוף בכל הדפנות החיצוניים בשכבות מלמין. הארון יכול להיות מעוצב במגוון דרכים: מראה, סובלימציה צהובה-כתומה, סובלימציה תכלת, סובלימציה ורודה-אדומה, סובלימציה חומה-עץ, ועוד. 

רהיטי דורון מציגים רהיטים בעיצוב מודרני ועדכני בכל שנה!

החברה, על אף כי היא מהוותיקות בתחום ריהוט הילדים והנוער בישראל, מחדשת ומתחדשת כל שנה, נמצאת בקשר עם יצרני רהיטי הילדים/הנוער המובילים באירופה, ומשווקת מוצרים מקוריים עם עיצוב מן המעלה הראשונה. אם אתם מעוניינים בחדר ילדים או נוער מעוצב שיישמש אתכם בחדר יוקרתי גם לאחר שהילדים יעזבו את הבית, מקומכם אתנו! 
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו לרהיטי דורון!