איך מעצבים חדר ילדים יחד עם הילד? כמה כללי אצבע

הפתרון המומלץ ביותר לעיצוב חדר ילדים הוא לעצבו ולעטרו יחד עם הילד שלכם! עיצוב חדרי ילדים יחד עם הילד מהווה את הפתרון המושלם ביותר עבורו, שכן הוא בוחר את המוצרים שהוא מעוניין לישון איתם ולהתעורר איתם כל בוקר. אבל, במצב כזה של ישיבה עם הילדים מוטב להיות חכמים ולא צודקים. אם הילד שלכם בחר טפטים או וילונות עם דמויות כמו מגה-זורד, למשל, כשהוא יגדל – הדבר ייראה לו ילדותי, והרי לכם חדר שלא ניתן לעשות איתו כלום, כי הילד יבקש לעבור. לכן, העצה שלנו היא להימנע בחירת דמויות מצוירות ואחרות שיעטרו את הקירות באופן קבוע. זאת בשונה מהמצעים, עליהם ניתן לבחור בכל מקרה מה שרוצים, בשל היותם ניידים. טיפ נוסף שאנו מעוניינים לספק לכם: בחרו התקני אחסון חכמים, כונניות ספרים שקל לסדר וארונות נגישים לילדים.

עיצוב קירות לא מומלץ לעשות באמצעות ציורים והנפשות

הן ציורים, והן הטמעת דמויות אהובות על הילדים, ייראו להם ילדותיים כאשר הם יגדלו. היות ומדובר ברכוש הקבוע שלכם, מומלץ שתהיו חכמים ותראו למרחוק את המציאות שתתהווה בחדר. לכן, מומלץ שיהיה זה חדר ילדים עם קירות בצבעים אחידים, בהם יוכלו הילדים לשהות גם כאשר הם יגדלו. בחדר בנים אתם תראו שהילדים יבחרו יותר צבעים קרים בסביבת הכחול והלבן, ובחדר בנות תהיה עדיפות לצבעים כמו אדום או וורוד, אם כי השארת קירות חדר הבנות בצבע לבן זהו פתרון נפוץ לכל דעה.

עיצוב פתרונות אחסון – מומלץ לעשות בחוכמה

כאשר אתם מסייעים לילדים שלכם לעצב פתרונות אחסון בחדרים שלהם, עשו זאת בחוכמה. הפתרון שלנו הוא פשוט לשים לב לפרטים הקטנים. האינטרס שלכם, סביר להניח, יהיה סידור חדר קל לילדים. על כן, חשוב שתקנו להם ארונות וכונניות ללא חריצים לאחסון הספרים והחוברות שלהם – אחד לחריץ, אלא תבחרו בכוננית עם מדפים חלקים כנייר. מדוע? משום שזה יקנה לילדים סידור קל. גם אם השליפה תצריך מהם מוטוריקה עדינה, זה עדיין עדיף על חדר שקשה להכניס אליו פריטי אחסון, ומניסיון זה ידיר מהילד כל רצון לחיות בחדר מסודר.
בבחירת מצעים למיטות, מומלץ לבחור עבורם ולתת להם לבחור כמה ערכות בעצמם על מנת ליצור מגוון!