​ארונות אמבטיה מקטלוג 2017

על מנת לעצב ארונות אמבטיה מקטלוג 2017 אתם צריכים להכיר את הנורמות של שנה זו, שביחס לשנים קודמות השתנו מאד. בעבר, העיצוב היה ויקטוריאני, כלומר כזה שהסתמך על הנרטיבים העתיקים והכפריים של העבר. מה שזה אומר בעברית פשוטה – מדובר על ארונות עם המון דלתות, וכל דלת מעוצבת בשיטה הקלאסית בשיטה של פלטת פתיחה ופרזול. לעתים ניתן היה למצוא ארונות הזזה במטבחים של פעם אבל זה היה מאורע נדיר, בטח בהשוואה להיום. כיום, כל דפוס המחשבה השתנה: כמות הדלתות בחדר אמבטיה כבר לא משחקת תפקיד. ההפך הוא הנכון: הדייר מעדיף להראות שיש לו חדר אמבטיה כמה שיותר צנוע ונחבא אל הכלים. למעשה, אם מישהו מגישת העיצוב של פעם נכנס לחדר אמבטיה מודרני הוא כלל לא מבין איפה הארון. הוא בטוח שהתקן הפתיחה שהוא רואה זה בסך הכל מזווה למגבות, אך לא כן הוא. בפנים ניתן למצוא עולם ומלואו: ריבוי מדפים, וממדי אורך ורוחב רחבים שמגיעים על חשבון ממד העומק הצר.

ארון קלפות

הליבה של העיצוב המודרני לשנת 2017. זה לא ארון פתיחה ולא ארון הזזה, אלא ארון קלפות. הקלפה היא דלת שנפתחת למעלה ונסגרת למטה על הארון. הפתיחה והסגירה מתבצעות על ידי בוכנות בצדי הארון. גודל הבוכנות הוא ביחס ישר לגודל הקלפה. קלפה קטנה תזדקק לבוכנה קטנה, ולהיפך. הדיירים של היום מעדיפים לקנות מעט ארונות גדולים מאשר הרבה ארונות קטנים, כאמור, ולכן רוב הבוכנות שתראו בבתיהם יהיו הגדולות.

ארון הזזה מודפס

ארון עם דלת הזזה. בחלק מחדר האמבטיה הוא יכול להיטמע בקיר ובחלקם לא. ארון זה הנו אחד הארונות היותר דקורטיביים שניתן למצוא כיום בבתי לקוח. ארון הזזה מודפס הוא ארון שמחליף תמונת קיר בלי לתלות אחת, משום שהדלת שלו היא דלת עליה צבועה תמונה אמתית של אומן אמתי, ציור, גרפיקה ממוחשבת או מראה שנראית כמו מראת קיר. ארון הזזה מודפס מאפשר לדייר חופש תנועה שלא היה לו פעם, ופונקציונליות שהייתה זרה לו בימי העבר. לכן, ארון הזזה מודפס הוא אחד מההתקנים האטרקטיביים לחדרי אמבטיה, ויש לו תחרות לא מועטה עם ארון הקלפות באותו הקשר.