עיצוב מקורי למיטות נוער


עיצוב מיטות הנוער היווה מאז ומעולם אתגר להורים, ולא רק בשל המבחר הרב בחנויות, אלא בעיקר משום שהתבוננות בחדר הילדים המיותם מקשה מאד על הצופה להחליט איזו מיטה תתאים. זו למעשה הבעיה של מרבית ההורים. המילה "תתאים" מעידה על פורמליזם מוגדר היטב, וחוסר מחשבה מקורית מחוץ לקופסה. על מנת שחדר הילדים יהיה מעוצב ואטרקטיבי אתם צריכים לחשוב בצורה נועזת, ולתכנן מיטה בעיצוב נדיר וכמעט מדומיין. אצלנו תוכלו למצוא את המיטות המתאימות ולהפוך את חדר הנוער שלכם למעוצב שבחדרי הבית.

מיטות נוער מרחפות
דמיינו שאתם נותנים לילדים שלכם נשיקת לילה טוב ומתרחקים מהמיטה. הייתם רוצים לראות את המיטה שלהם באוויר, כשהיא למעשה על הקרקע? לנו יש בדיוק את הפתרון. מיטה מרחפת היא מיטה בה הבסיס קטן אך כבד מאד ועל כן יציב מאד. הקונסטרוקציה של בית המזרון אף היא כבדה אך קלה דיו בשביל להישען על הבסיס שמתחת. התוצאה: מזרון יציב, חזק ומעניק קונטרה לילדים שלכם, ללא תנודות וללא אפקט ערסל. במילים אחרות, אם ניקח את המזרון של המיטה הסטנדרטית ונעביר אותו למיטה מרחפת, הילד כלל לא יושפע מכך. ככל שהמזרון טוב ומתאים לילד, בסיס המיטה הוא פיסול בלבד, ואין לו משמעות אורטופדית. אבל לבסיס מיטה מרחף יש משמעות עיצובית פר אקסלנס.

מיטות עם 2 ארגזי מצעים
בדרך כלל, הורגלנו לחשוב שמיטת נוער היא רהיט שחלקו העליון הוא מזרון, חלקו התחתון גם כן מזרון (כפול) ומתחת יש ארגז מצעים קפיצי נשלף. בעיצוב שלנו, לא צריך לשלוף את הארגז ולא צריך להרים איזשהו מזרון בשביל שהוא יתגלה. המיטה פשוט מגיעה עם 2 מגירות מצעים, אחת מתחת לראש, ואחת מתחת לרגליים. כל מה שצריך הוא לפתוח אותן ממש כמו שפותחים מגירות בשידה או ליד השולחן.

רהיטי דורון – המומחים שלכם למיטות נוער
מיטות נוער המתאימות מבחינה בריאותית לילדיכם הן מיטות נוער בהן המזרון הוא מזרון יציב ומתאים למבנה הפיזיולוגי של שלהם. יתר חלקי המיטה, מארגזי המצעים ועד החלק העליון, הם חלקים עיצוביים ותו לא. לכן, אנו ממליצים להשקיע בעיצוב שלהם על מנת להביא הביתה מיטה מקורית בעלת עיצוב מלוטש ונדיר. ברהיטי דורון תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות מעין אלה.