ריהוט מעץ לחדר הילדים

בחירת ריהוט מעט מלא לחדרי ילדים היא בחירה נבונה, המתבססת גם על חומרים איכותיין וגם על בטיחות ברמה גבוה לילדים שלכם. יש לנו ריהוט ופתרונות אחסון מעץ לכל סוגי חדרי הילדים: חדרי בנים ובנות כאחד. על מנת לאבזר חדר ילדים עם ריהוט עץ, הכנו לכם מיפוי קצר של הרהיטים הנדרשים לכם.

ארונות ומגירות
התקני אחסון סגורים. התקנים אלו נדרשים לאחסון בגדים וספרים בעיקרם. ספרים יש לאחסן בכוננית ספרים ובגדים בארונות בגדים אשר בדרך כלל משולבים גם עם מגירות. על פי רוב, אך לא תמיד, ניתן להוסיף שידות מגירות עצמאיות המתחברות לארונות הללו. בארונות מאוחסנים גם המצעים של הילדים.

מדפים וכונניות
התקני אחסון פתוחים. הם נועדו בעיקרם לאחסון ספרים, צעצועים ושאר טובין קטנים. הם יכולים להיקנות כסוללה בפני עצמה, שנקראת כוורת, או בנפרד. כוננית בדרך כלל תיקנה כשהיא התקן עצמאי עם מדפים המחוברים זה לזה ללא חציבה בקיר. על פי רוב, בה יש לאחסן את הספרים ובמדפים הנפרדים (או בכוורות) את הצעצועים והמשחקים השונים.

שולחנות ופינות עבודה
יש לנו מבחר שולחנות והתקני ישיבה עשויים עץ. ניתן לבחור שולחנות יצירה, שולחנות כתיבה, שולחנות עם מגירות, ועוד. כל מערכת שולחנית מגיעה גם עם כסאות תואמים. מובטחים פתרונות ישיבה מאובזרים היטב, עמידים מאד ומותאמים במיוחד לשימוש ילדים בכל הגדלים והגילים.

הצעת מחיר עבור ריהוט עץ לילדים
רהיטי העץ שלנו מתבססים על איכות ונוחות. על כן, המחיר נקבע על פי גודל הרהיט והפונקציונליות שהוא מציע לילד. שולחן מאובזר במגירות ובהתקנים לעפרונות ועטים יתומחר יקר יותר משולחן ללא התקנים אלו, כשהוא בעל מקרה חלק. ריהוט עץ לילדים המבוסס על שולחנות בוטיק הוא המשתלם ביותר, גם אם הצעת המחיר עבורו יקרה יותר משולחן פשוט, בשל היותו פונקציונלי וחוסך מידוף בחדר (ועל כן גם חוסך מקום). ניתן לקנות גם ארונות קטנים, ללא מגירות, ולחבר אליהן שידות מגירות, לחיסכון במחיר של ארון גדול, אך פתרןו זה פחות פרקטי כאשר החדר הוא מרובי ילדים.