ארונות הזזה לחדר הילדים


ארונות הזזה הם פתרונות האחסון האידיאליים לחדרי ילדים, ויש לכך לא מעט סיבות. ראשית כל, לארונות הזזה – מנגנוני בטיחות משובחים ביותר המקטינים כל סיכוי לפציעות וחתכים בזמן השימוש. ארונות פתיחה ידועים לשמצה כאשר הילד מנסה לסגור אותם והאצבע שלו נלכדת בין הדלת לציר, או גרוע מכך – הוא נחתך מהקצוות של הדלתות. בארון הזזה אין לילד שום מגע עם קצוות של משטחים, ולכן אין בו חלקים חדים. רק מזיזים את הדלת והיא נטרקת. בנוסף לכך, הילד נהנה מעיצוב חסר תקדים בארון אופנתי, ואם לא די בכך, הרי שנחסכים מטרים רבים פנויים בחדר, שהיו יכולים בנקל להיגרע על ידי ארון פתיחה בזבזני.

סוגי ארונות הזזה לחדרי ילדים

עבור חדרי ילדים, קיימים לא מעט סוגי ארונות הזזה אשר הייתם שמחים להטמיע בביתכם:
•    ארונות מראה – עשו מדלת הארון ראי מולו הילדים יוכלו לסדר את השיער ולהתאפר.
•    ארונות מודפסים – ארונות עם הדפסים הנראים כמו תמונות על הפלטה הקדמית שלהם.
•    ארונות עץ טבעי – ארונות שנותרו בצבע החום-עץ הטבעי. מעובים בגילופים אומנותיים.


שיפורים ותוספות לארון הזזה לילדים

לבחור בדגם עם הזזה משמאל לימין (או להיפך) ולשנות את הכיוון של הזזה הדלת. להוסיף מדפי פנים. לעבות את מסגרת הארון בנורות LED. לא את כל השירותים הללו אנו עושים, אבל ניתן להפנות אתכם לקבלנים העוסקים בכך. השיפורים נועדו לשפר את הנגישות לארון, ולעבות את עיצובו. אף על פי כן, גם הארון המתכונתו הסטנדרטית מאד ידדיותי למשתמש ומספק את כל צרכי העיצוב של החדר בו הוא מושם.

מחפשים ארונות הזזה מיוחדים? אנו ברהיטי דורון שמחים להציג בפניכם קולקציית ארונות הזזה במבחר דגמים, מחירים מיוחדים ועיצובים מרהיבים! הקליקו לצפיה לקולקציית ארונות הזזה!