טיפים לעיצוב חדרים לבנות

עיצוב חדרי ילדים לבנות צריך להיות שילוב של חדר נשים עם חדר ילדות. ישנן תכונות המאפיינות את כלל חדרי הנשים, ובראשן עיצוב ווילונות ומדפים בצבעים חמים או ורודים. חדר ילדים לבנות המבוסס על צבעים אלו יהווה את חדר הבנות המושלם עבור הילדה שלכם. על מנת לעצבו כמו שצריך יש צורך להכיר מספר פרמטרים בתחום עיצוב חדרי הילדים ובפרט – כשהם חדרי בנות.

בחירת הצבעים לחדר
ניתן להשאיר את הקיר לבן או להדביק עליו טפטים צבעוניים בגוונים חמים כמו אדום או וורוד. לחילופין, ניתן לעשות שליכט צבעוני המבוסס על צבעים אלו מסביב לכל הקירות. הכנה לחדר עם הצבעים הללו מהווה נקודת פתיחה מעולה ליצירת חדרי ילדים לבנות.

בחירת פתרונות האחסון
פתרונות האחסון בחדר הילדים לא צריכים להיות שונים בהרבה מאלו של חדרי הבנים, אבל מומלץ להקפיד על כמה כללי אצבע קבועים לחדר בנות כמו הטמעת מראה בארון הבגדים, ואם אין ארון בגדים בחדר – אז יש להטמיע מראה על אחד הקירות. 

מיצוע ומיטות
מומלץ לשים קרש מניעת נפילות על המיטה שלכם עד שימלאו לה לפחות 6 שנים. מומלץ לעטר לה את המיטה במצעים בעלי צבעים אדומים וורודים, וכן לדאוג שתהיה במיטה ארגז מצעים, שיהיה חשוב ואף אקוטי במיוחד אם אין ארון בחדר. בחירת מיטה מאובטחת ובעלת פתרונות אחסון היא החכמה ביותר עבור חדר הבנות שלכם.

מחפשים עוד רעיונות לחדרי ילדים? אנו שמחים להציג את מחלקת חדרי ילדים של רהיטי דורון - מגוון חדרי ילדים מאובזרים ואיכותיים במחירים מיוחדים!