פתרונות אחסון עם ארונות הזזה

כאשר אתם מבססים פתרונות אחסון על ארון הזזה, הרווחתם את המוצר האידיאלי ביותר לדירה שלכם. פתרונות האחסון אשר ארון הזזה יכול לספק לכם רבים ומגוונים. להלן מעט מהם שיהוו רק את קצה הקרחון למה שארון ההזזה מסוגל לשאת.

חציבה מלאה בקיר – חיסכון של 100% נפח

אם גיליתם כי ניתן לחצוב בקיר מסוים בבית שלכם, עדיף לכם לשים בו את הארון, ולא במקום אחר. הקיר הזה לא יגרע לכם ולו 1 ס"מ של מקום פנוי, משום שהדפנות האחוריות והצדיות של הארון יוטמעו בתוך הקיר. רק לדלת הארון תהיה לכם גישה. כמובן שמדובר בחיסכון במקום שלא יצריך אתכם לוותר ולו על קמצוץ של שטח מהחדר שלכם, שכן אין דלת פתיחה, ואין ממד עומק גלוי לארון.

ארונות דקים ללא חציבה בקיר
במידה ולא ניתן לחצוב בקירות הבית שלכם, ניתן עדיין להציל חלק נכבד מהמקום על ידי דבקות בארון שממד העומק שלו מזערי, אך ממדי האורך והרוחב שלו ענקיים, וכן אתם מתבססים על ארון גבוה ורחב, ולא על ארון עמוק. 
כשאנשים קנו ארונות הזזה הם התעניינו בעיצובים הבאים לדלת הקדמית
1. מראה לארון: נמצאת לכל אורך הדלת החיצונית ומיועדת לטיפוח.
2. איורים על הארון: איורים מודפסים הנראים כמו תמונות. ישנן גם תמונות מודפסות עליו.
3. פיתוחי עץ על הארון: הארון נשאר בצבע הגולמי שלו אך מכיל צורות אומנותיות של מיטב הנגרים האומנים: גילופים, צילינדרים מעץ, וכד'.

דרכי הסגירה של ארון הזזה
ניתן לבחור 2 סוגי סגירה: עם נצרה או עם מגנט. ארון עם נצרה יגיע בדרך כלל עם ידית קפיצית ללחיצה כדי לשחרר את הנצרה מהמנעול שלה. ארון עם מגנט יגיע ללא ידיות ונצרות, לעתים תהיה ידית קטנה לצררכי גרירה בלבד. המגנט שבקצה הארון תופס את המגנט של הדלת ומשלים את הסגירה.

ארונות הזזה – התחליף לתמונות מעוצבות
עם ארון הזזה מודפס אתם יכולים לשכוח מתמונות. הארון מאד גדול ומסוגל להחליף תמונות קיימות בחדר. תכונה זו אידיאלית לחדר ארונות, אשר יכיל גם המון פתרונות עיצוב, וגם תמונות מרהיבות המשורטטטות על הארונות השונים. 
ארונות הזזה – לשכוח מהצרות, ולהתחיל להתרגל למוצרים מעוצבים באמת!

רהיטי דורון מזמינים אתכם לגלות את מחלקת ארונות ההזזה עם מגוון אפשרויות עיצוב, ייצור איכותי ומחיר מצוין!