ארון לחדר ילדים: מנגנון פתיחה או הזזה?


ניתן לבחור בין ארונות הזזה לבין ארונות פתיחה כשמעצבים חדר ילדים, והאמת היא אין תשובה טובה מה עדיף. כל מקרה נבחן לגופו, ולכן חשוב מאד להיות עקביים ולדעת מה אתם צריכים ומה יהיה כדאי הכי הרבה לילדים שלכם. בבחירת ארונות לחדרי ילדים – כך תדעו שבחרתם במוצר מנצח ומוביל אשר מתאים לחוויית הצריכה של הילדים שלכם.

ארונות פתיחה – היתרונות
המראה נמצאת בתוך הארון. במיוחד עבור בנות (לא כולן) אשר חשובה להן הפרטיות פחות מה- SHOW ארון פתיחה הוא ממש חובה. בארון הזזה המראה בחוץ והיא מוצר בולט בחדר. עוד עניין הוא הנושא של של פתיחת הדלתות, אשר בדרך כלל אפשרית לכל ילד וילדה בארונות פתיחה, ואפשרית פחות בארונות הזזה בהינתן שהילד/ה נמוך/ה והצנרה של דלת ההזזה ממוקמת בגובה רב (כפי שבדרך כלל קורה).

ארונות הזזה – היתרונות
ארונות הזזה חוסכים המון מקום בחדר. אידאלי לחדר מרובה ילדים בו לא רוצים לוותר על ארון בחדר. אידאלי לכל מי שאוהב מראה מוחצן, ולהתהדר מול כולם, משום שהמראה נמצאת על דלת הארון ממש. עוד יתרון של ארון הזזה הוא הפץיחה השקטה שלו. אין בזה צירים ולכן אין בזה חריקות. הדלת נעה על גלגלות חלקות-תנועה.

כיצד נבחר את הארון שלנו?
המגוון הגדול של ארונות לחדרי ילדים עשוי לבלבל אתכם כהורים. מכלל השיקולים שיש לכם, רצוי לתת את הדגש על:
1. איכות: בין אם מדובר בארונות הזזה או במנגנון פתיחה, חשוב לשמור על איכור ייצור גבוהה
2. עמידה בתקנים: ייצור תוך שמירה על עמידה בתקנים מבטיח לכם מוצר בטיחותי
3. רהיט שילווה אתכם לאורך שנים: גם כאן חשוב לזכור כי ארונות הם פתרונות אחסון אשר מלווים אותנו הרבה שנים, וגם את ילדכם הוא עשוי ללוות בתחנות חייו השונות, החל מילדותו אל בגרותו. ארונות מעין אלו יודעים "להתאים את עצמם" לכל גיל ולכל תקופה.

אנו ברהיטי דורון שמחים להציג בפניכם את מחלקת הארונות שלנו, צרו קשר לפרטים נוספים!